torsdag 26 mars 2009

what's going on over there?

har precis pratat med min älskade värdmamma i USA. så mycket som hänt medans jag vart borta nu, var ett halvår sedan jag åkte hem från älskade San Francisco. som vanligt så pratade hon på fort och jag fick anstränga mig för att ens hinna med, men det är bra på ett sätt, för då kommer jag in i amerikanskan fortare. älskar att prata med Christine, allt känns så himla självklart och hon är som min bästa vän, man kan berätta allt för henne!
enda negativa är att jag saknar allt där borta så himla mycket att jag bara vill sätta mig på första bästa plan och dra tillbaks, vet att jag alltid skulle vara välkommen, inget snack om saken.


  • dom ska göra sig av med au pairen dom har för hon är mysko och sköter inte sitt jobb.
  • värdpappans bror har dött.
  • barnen har hunnit fylla år.
  • pappans au pair har fått barn.
  • dom gifter sig i september.


CIAO


Inga kommentarer: