måndag 30 mars 2009

found it!!

halleluja! jag hittade min efterlängtade top som jag letat efter som en galning, det är Grace Jones som är trycket och den kommer bli världens mest använda top! kommer synas på varenda bild i sommar. den kan användas till allt, jeans, kjol & shorts, säger som agnes skulle; love love love.
förresten så har jag slingat håret & klippt mig hos vääääärldns bästa frisör; Astra på NK, vi förstod varandra direkt och jag fick exakt det resultat jag had sett framför mig, henne kommer jag gå till så länge jag lever och sålänge jag bor i Göteborg.
Igår(söndag) var det torslanda-samling i ivans lägenhet, riktigt trevligt. fast jag & isabelle hade inte så himla kul, killarna satt & spelade PS och vi tittade på, riktigt tråkigt faktiskt, enda som var kul var att se hur ivan & alex satt & skrek på hur dålig den andre var. sedan blev det skräckfilm. jag brukar inte vara något stort fan men denna var faktiskt helt okej, inte så överdrivet äcklig eftersom den var så overklig, quarantine tror jag den hette.


CIAO

Inga kommentarer: