måndag 2 februari 2009

boys, boys, boys

det är ett harem på dagis. har ungefär 15 pojkvänner, i och för sig så varierar det dagligen om någon är ledig, sjuk eller på dåligt humör. fick sitta i soffan och mysa med alla mina pojkvänner idag; lyssnade på pippi, bamse, nemo och pettson & findus. sedan läste jag sune.
vi släppte ut alla mina kärlekar på gården runt tio, fick leka pussjage ett tag, sedan satte sig jag & anton på bänken i solen, var så himla skönt för solen värmde verkligen, fick lite vårkänslor.

efter mellanmålet var det dags för lite frökenskvaller. snackade roliga fylleminnen, tror Mia vann, hon hade upplevt mest sjuka saker. sedan spenderade jag resterande tid med att pussla & rita. jobbade till fem, dammsög lite och gav mig av hemåt! det var en riktigt bra dag idag!

CIAO

"Regeln är så här: om du kysser någon så ska du gifta dig med dem och skaffa barn med dem. Det är det enda rätta att göra // Howard, 8 år"

Inga kommentarer: