torsdag 4 juni 2009

long time noo see

it's been a while. har inte haft ork eller lust att skriva faktiskt, men idag känner jag att jag måste uppdatera lite! sedan sist jag skrev har jag inte gjort överdrivet mycket faktiskt, mest jobbat & stått i. sedan hade göteborgarna tur med vädret som var kanon hela helgen: 25 grader & sol. det blev grillfest med kubb & annat gött på lördagen och söndagen spenderades på havet med vänner. igår var jag på willes student. gosh va man känner sig gammal, han skulle vidare med klassen till blvd och jag skulle hem, hem och göra vad? se på tv? läsa en bok? deprimerande. idag är jag i alla fall ledig, det är studiedag på dagis. hittills har jag sett på Bolt, tagit en liten nap & sökt jobb. här kommer helgen i bilder:



isabelle, karin & jag


ute på en mysig ö




linus, karin, jag & coffe


grill & kubb


CIAO

Inga kommentarer: