torsdag 18 juni 2009

disgusted?

var ute på en promenad med mr. mailman igår och självklart kom vi in på äckelkänslor & the fact att han haft en flört med min kära vän en gång i tiden. anledningen till att hon "gjorde slut" var att han hade klättrat i en lyktstolpe och hon hade fått äckelkänslor. dom där känslorna är något jag är väldigt bekant med, dom tar över min hjärna snabbare än jag kan blinka och vips så känner jag att jag inte vill umgås med flörten mer. trist men sant. ibland, IBLAND, kan man faktiskt komma förbi äckelkänslorna och tänka att det inte är hela världen. lyckas man med det, då är det ett förhållande som kommer hålla ett tag. kan ge lite sjuka exempel på vad som kan äckla mig:

- ofriserat hår. killhår som är helt okontrollerat och frissigt är ingen höjdare.
- skulle du ha fula skor går det åt skogen, inget hit.
- säger du något, enligt mig, konstigt så mår jag lite illa faktiskt.
- har du inga manliga händer så kan jag inte heller dejta dig, vill inte dejta någon vars utseende påminner om ett litet barn.

behöver jag hjälp? jag tror det. vet att många tycker jag är efterbliven som tycker/tänker såhär but I like it! haha. ska göra en liten research och få reda på exakt vad hon tänkte när han klättrat i stolpen!

CIAO

Inga kommentarer: