tisdag 21 april 2009

the uninvited!

var på bio igår och såg en skräckfilm, är inte ett stort fan av det, speciellt inte när coffe sitter bredvid och kör ut armbågarna i sidan på mig när han själv blir rädd så jag blir rädd utan anledning bara för han blir det. annars var det roligt, som vanligt med det sällskapet(som förövrigt har med sig äpple & yoghurt på bio). sellergren är en sjuk man, men en rolig sådan. han hade köpt nya solglasögonsom jag & coffe inte tyckte var jättefina(coffe sa att han såg ut som en gammal tant i dom) men sellergren var 100% säker på att dom var skitsnygga; det är ju Ray Ban! tillbaks till filmen, jag so inte gillar skräckfilmer tyckte faktiskt att denna var riktigt bra, väldigt oväntat slut & den var inte som alla andra filmer där man nästan kan räkna ut, i slutet, vad som händer. det kunde man inte här. nu ska jag åka till ivan och umgås lite.

CIAO

Inga kommentarer: