söndag 15 mars 2009

summer sunshine

idag har det varit en helt underbar dag. började med att jag vaknade av att solen sken in genom mina persienner. satte mig i ute i solen och tittade på när pappa fixade med cyklarna. följde sedan med honom på en tur med motorcykeln, när jag var tillbaks så lekte jag lite inredningsarkitekt här hemma. jag och mamma blev slöa efter ett tag så vi satte oss i uterummet och öppnade glasdörrarna, solen sken in och vi satt i bara linnen och lyssnade på världens bästa skiva som Coffe har gjort, så härliga låtar. känns som det är sommar!
(kommer säkert att bli snö/slask om några dagar bara för jag har fått upp hoppet nu men vad ska man göra)
ska på kvällspromenad med Coffe sedan, lika bra att motionera när man väl har orken. förresten så ska Not Without Grace(coffes band) ha en spelning på fredag och jag ska dit och njuta av deras musik för fulla muggar, dom är såå bra! (jag fick äran att filma och ska spela ett galet fan som skriker & kastar underkläder)
CIAO

Inga kommentarer: