torsdag 19 mars 2009

my day off!!

exactamento, ledig idag, superskönt! speciellt när det är soligt ute också, blir så mycket lättare att städa när man är på bra humör och har bra musik! kan också behövas eftersom jag körde styrketräning igår och det kändes som jag körde skiten ur min lilla kropp, den behöver vila lite, men ikväll är jag på't igen, löpträning.
sitter här och funderar på vad som hände i "the season finale" av the city egentligen...
Jay gjorde slut med Whit, när hon sedan börjar fokusera på sin karriär(som förövrigt bitchen Olivia är villig att sno åt sig under alla omständigheter) så kommer Jay till DVF och vill ha tillbaks henne. då är Whit så strong att hon säger att det är "it's too little too late". you go girl!!

nu måste man alltså vänta ett tag till innan det släpps en ny säsong(vilket jag hoppas att det gör, annars dör jag) men tills dess så kan man ju alltid underhålla sig med The Hills 5(season premier april 6:th).


dags att börja städa lite; vädra, bädda rent, tvätta, städa badrummet osv osv!


CIAO


2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar du the hills?

Louise Ebba Beata sa...

ja, är inte det uppenbart? haha