måndag 9 februari 2009

retarded?

är ju det amerikanska ordet för efterbliven, men min kära vän har en försvenskad version: retarderad. funkar det?! rullar rätt skönt i munnen och jag lovar dig att once you go there you won't go back.
förresten: ivan har blivit med lägenhet, grattis!

denna veckan har varit ganska innehållslös faktiskt, det jag kommer ihåg är att jag var på mitt första morgonmöte, fyra unga fröknar som skvallrade och berättade vad som skulle hända i veckan, ett litet härligt extra-break utöver dom redan inlagda rasterna.


idag var den värsta dagen hittills, började halv sju, gick upp halv sex. jag hade inte lagt mig förrän halv tolv och somnade inte förrän fyrtiofem minuter senare. totalt fem timmar & en kvarts sovtid fick jag. kunde inte kalla mig för pigg iaf.

here we go: det är alla hjärtans dag på lördag och jag är ju så singel som jag kan bli så det blir väl att förmodligen spendera den med familjen eller med vänner. känns inte som att alla hjärtans dag gör så stor skillnad i mitt liv ändå. kan väl i och för sig vara mysigt att spendera dagen med sin respektive men det är ju som vilken annan helgdag som helst. förutom att man ska vara/klä sig så sexigt som möjligt?! ska nog klä upp mig för mig själv kanske, jag uppskattar ju det i alla fall.

CIAO

"Att älska sig själv är en början på en livslång kärlekshistoria"

Inga kommentarer: