söndag 8 februari 2009

buzz & trivial pursuit

kvällen spenderade jag hemma hos emma med att spela buzz. det var emma, ivan, jag & alex. min karaktär var en amerikansk cheerleader som fick heta dawg och varje gång jag skulle svara så gjorde hon ett ko-ljud.
jag var tredjen bäst(låter bättre att säga så än näst sämst), sedan sista omgången så var jag en djungelkvinna vid namn Hoe som joddlade. jag blev fjärden sämst, alltså förlorade jag, men inte satt jag & hängde läpp för det.
sedan kom lundgren, gunnarsson & emma o dit. då blev det lite gamla fylleresor-snack och lundgren var en riktig entertainer!

resterande tid så spelade vi Trivial Pursuit. lag 1: alex & lundgren, lag 2: gunnarsson & ivan, lag 3: jag & emma. ivan fuskade rätt rejält(hans hjälpmedel: klåfingrar och en mobiltelefon), medans jag & emma hade en liten annan taktik; vi charmade lundgren så vi fick en plupp.
CIAO
"att spela är ingen konst, men att sluta"

Inga kommentarer: